Thursday 23 January 2014

Set slimming cantik shaklee


Makan Set Slimming Shaklee, Kulit Jadi Cantik Dan Badan Langsing?

Biar betul...sapa xnk kurus n cantik kan?...

Set Slimming Shaklee ada tiga gabungan produk hebat yang mampu menurunkan berat badan dan pada masa yang sama mencantikkan kulit. Nak tahu bagaimana? Jom kita kongsi khasiat produk dalam Set Slimming Shaklee :

1- Lecithin

☑ Pemecah lemak dan kolesterol-lecithin bertindak sebagai ” pembersih” saluran darah dengan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak,kolesterol, dan trigliseride dalam badan.

☑ Pelansingan- mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

☑ Mencantikkan otot dan kulit – Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit cantik dan mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

2. Alfalfa

☑ Menyingkirkan lemak dan kolesterol – alfalfa mengandungi saponin yang bertindak seperti span yang menyerap kolesterol dan membuangnya dengan efisyen.

☑ Mencuci hati, darah dan usus- Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang mampu mengembalikan badan yang berasid kepada normal.

☑ Menghilangkan toksin dalam badan,membersihkan hati, kolon, darah serta mencantikkan kulit dan otot.

3. ESP

☑ Membantu merendahkan paras kolesterol dalam darah

☑ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Wow, memang hebatkan gabungan 3 produk ini. Rugi sangat kalo tak cuba ni.

Pm saya untuk COMBO SET SLIMMING CANTIK dengan harga terhebat! Harga cecah tanah tau!





Zuharaanggun Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani, Alor Setar, Kangar dan Pulau Pinang Shaklee Independent Distributor [ID No : 1095674] 012-3382618 (sms / wassap) zuharaanggun@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Send feedback/comment