Monday 6 January 2014

Hott!!! Pengedar Aktif Shaklee bagi lokasi Sungai Petani,Kedah, Perlis, Kangar & Langkawi

Bismillahirrahmanirrahim,

Pertama sekali, saya dengan rasminya ingin mengistiharkan bahawa saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Utara Sungai Petani, Pendang, Alor Setar Kangar dan seantero negeri-negeri utara.....

Kisah perkenalan dan percintaan saya bersama Shaklee bermula apabila umur memasuki 35 pada tahun 2013 (ceewaaaahhh...akak chenta ok)......saya sudah mula merasai kesan-kesan seperti menjadi orang tua (ohh noooo...dah nak tua dahhh...hukkhukkkk)...jadi disebabkan simptom ketuaan itu menghantui saya, maka dengan pantasnya saya bertindak umpama Biozip bertindak menghapuskan kesan kotoran dibaju kotor....heheheeee...

Maka, bermula lah misi saya bertindak bagi mencari penawar anti penuaan...anti penuaan ni penting dik bak kata abang jem di Sinarfm pagi...sebabnya, akak ni anak baru nak masuk darjah dua....tenaga makin kurang...umur makin meningkat + tulang2 makin rapuh....apa lagi...perasaan takut mula menghantuikuuu....jadi, hasil misi yang dijalankan selama berminggu2 dengan bertanya kepada En. Google, saya telah sebulat suara memilih SUPPLEMENT SHAKLEE atas sebab dan alasan yang konkrit seperti berikut:



1-SHAKLEE ADALAH HALAL !!
Ini adalah sangat penting untuk kita yang beragama islam. Isu halal atau haram sesuatu produk memang perlu dititik beratkan. Jika anda ragu-ragu, boleh semak di http://www.halal.gov.my/v3/

2- Antara Syarikat Vitamin yang Lama di Pasaran.
Penghasilan produk SHAKLEE adalah dengan menggunakan produk semulajadi yang sememangnya selamat untuk pengguna. Saya sendiri telah dapat kesan yang baik hasil daripada pengambilan vitamin secara teratur.


3- Harga Produk yang Berpatutan Setanding dengan Kualiti.
Bagi anda yang sangat mementingkan kualiti, ini adalah produk terbaik untuk anda. Pada asalnya kita akan rasa produk ini mahal. Tapi, jika kita dah makan vitamin SHAKLEE dan dapat kesan yang memang terbaik, kita akan rasa harga vitamin ini sangat murah jika nak di bandingkan dengan kualiti serta kesan baik yang kita perolehi.



Selain itu, bagi ibu2 yang bersalin, berpantang/menyusu...jangan risau kerana Shaklee ini SELAMAT dan UNIK jika nak di bandingkan dengan set berpantang atau set bersalin lain yang berlambak di pasaran sekarang.


✿ SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh di ambil oleh ibu yang baru melahirkan bayi seawal 2jam selepas melahirkan bayi. 
✿ SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh di makan oleh ibu yang bayi di sahkan ada masalah jaundis/sakit kuning.
✿ SELAMAT kerana ibu yang melahirkan bayi secara normal atau pembedahan boleh makan vitamin Shaklee ini.

✿ UNIK kerana gabungan vitamin yang ada dalam set bersalin atau set berpantang Shaklee ini membuatkan ibu lebih cergas, lebih bertenaga, lebih anggun dan cantik.
✿ UNIK kerana luka ibu akan lebih cepat sembuh.
✿ UNIK kerana susu ibu meriah dengan adanya ESP dalam set ini.

Oleh yang demikian, wahai adik kakak, makcik2..tok tokwan...cucu2 sekelian....mai rapat2 pakat2 cuba produk yang terbaik ini. Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan'harga terbaik' boleh email saya di  zuharaanggun@gmail.com atau sms/wassap di 012-338 2618. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma. COD secara percuma di sekitar: Sungai Petani, Bedong, Penang, Jelutong, Pendang.

Jika anda mahukan produk Shaklee dan tidak tinggal di kawasan-kawasan di atas, saya boleh menghantar menggunakan courier. Tempoh penghantaran: 1-4 hari bekerja.


So, Jom Cantik, Sihat & kekal muda dengan Shaklee. nak kenal dengan mami?...jom tgk kat bawah...testimonial sendiri ok...




ZuharaAnggun
Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani, Alor Setar, Kangar dan Pulau Pinang
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 1095674]
012-3382618 (sms / wassap) 
zuharaanggun@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Send feedback/comment