Tuesday 7 January 2014

Awet muda..cantik...sihat dengan ESP SHAKLEE


Keistimewaan ESP yang tiada tolok bandingnya....

Ini kisah testimonial sendiri....saya mula menggunakan ESP untuk nak jadi kurus kononnya...mula2 hajat ambil ESP begitula hasratnya..tetapi selepas seminggu mengambilnya...lain pulak kesan yang saya dapat....ramai yang tegur makin cerah dan makin berseri (* dalam hati berbunga2 akak..hihiiii)....kulit jadi cerah dan lembab dan yang penting tumit kaki yang selalu pecah-pecah dulu dah takder....selain itu, tulang lutut dah x meletop2 lagi...eeewahhhh...akak hepi sangat...jom kita tgk ada apa yang istimewa dengan ESP Shaklee sehinggakan semua para pelanggan sangat mendambakannya?

Jika anda adalah salah seseorang yang amat mementingkan KECANTIKAN, KESIHATAN dan ingin KEKAL BERTENAGA sepanjang hari, ESP Shaklee adalah jawapan yang anda cari-cari selama ini.

Ini kerana ESP SHAKLEE ADALAH HOT SELLING / BEST SELLER/ POPULAR PRODUCT/ HIGH ON DEMAND dalam banyak-banyak produk Shaklee!
Mengapa? Kenapa? Bagaimana?

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:
  • Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

  • Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  • Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
  • Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
  • Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
  • Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
  • Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.



Zuharaanggun
Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani, Alor Setar, Kangar dan Pulau Pinang
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 1095674] 012-3382618 (sms / wassap)
 zuharaanggun@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Send feedback/comment